25 Kasım 2011 Cuma

muhabbet açmak için öğüt verdim

Pin It
İsmini şimdi hatırlayamadığım bi içki verdi bana, tadını da sevmedim, hızlıca etrafa bakınıp şeker aradım "bi şey mi istyosun" dedi "şeker baktımdı ama neyse böölede olur" dedim. öylece boşluğa bakıyodu, sanki kafasında bi işlem yapmaya çalışıyo gibi ama rakamlar da anasına sövmüş gibi bi ifadesi vardı neyse sonra hepten sıkıldım "şu ilerdeki gemi kaç metre yavvv" dedim. sinirli bi ifadeyle " bilmiyorum babamın gemisi ona sor" dedi. ciddi bi tavırla "Luke! babaya isyan olmaz olm oturup konuşun tatlı tatlı" dedim " aga hiç girme aile mevzuuna zaten benim kafam da karışık, yanlışlıkla bacıyı da öpmüş bulundum, hepten çorba oldum zaten. sen de akraba çıkıcan diye korkuyom" diye bi içini dökmeye kalktı. sonra durup gene duvara bakmaya başladı "bi ara sor lan kaç metre diye hem manayla konuşursunuz" dedim hiç istifini bozmadı, duymazdan geldi beni şerefsiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder